Helpdesk Notice
Za dostop do službe za pomoč uporabnikom morate biti prijavljeni.
Služba za pomoč uporabnikom je zasnovana tako, da vam pomaga pri upravljanju in sledenju zahtevkov za podporo in poizvedb. Zagotavlja centralizirano platformo za oddajo zahtevkov za podporo, ekipe za podporo pa jih lahko upravljajo in razrešujejo. Kot uporabnik naše službe za pomoč uporabnikom lahko dostopate do vseh predloženih zahtevkov za podporo in sledite njihovemu izpolnjevanju.
Ob vsaki posodobitvi zahtevka prejmete obvestilo po e-pošti, vendar ko je zahtevek odprt, vsa komunikacija poteka neposredno na portalu službe za pomoč uporabnikom in ne prek e-pošte. Na tak način je vsak zahtevek službi za pomoč uporabnikom ustrezno voden z urejenim kronološkim vrstnim redom sporočil. Zato je potrebna prijava z uporabniškim imenom in geslom.
Če nimate uporabniškega imena ali ne želite ustvariti računa, nam pošljite e-pošto ali nas pokličite po telefonu.